Тест з англійської мови за рівнем складності є оптимальним
15.06.2016 22:33Результати експрес-аналізу завдань № 23–32 (Task 5) частини «Використання мови» є такими:
- середнє значення показника складності (успішність учасників ЗНО у виконанні завдань) становить 35% і належить інтервалу значень для складних завдань;
- середнє значення показника дискримінативності (здатність завдань відділяти учасників ЗНО з різним рівнем навчальних досягнень) становить 34,9% і належить інтервалу значень для завдань з хорошою дискримінацією;
- середнє значення показника кореляції (зв’язок між результатами виконання певного завдання тесту учасником ЗНО та загальним балом, отриманим ним за весь тест) становить 0,29 і належить інтервалу значень для завдань з високою кореляцією.
«Таким чином, завдання Task 5, якими перевірялася сформованість лексичних знань, умінь і навичок абітурієнтів, за своїми психометричними характеристиками є складними, з хорошою розподільною здатністю та високою кореляцією», - повідомляють в УЦОЯО.
Також у Центрі підкреслюють, що подібні психометричні показники мають й інші завдання частини «Використання мови» – №33–42 (Task 6):
- середнє значення показника складності становить 39,2% і належить інтервалу значень для складних завдань;
- середнє значення показника дискримінативності становить 38,1% і належить інтервалу значень для завдань з хорошою дискримінацією;
- середнє значення показника кореляції становить 0,3 і належить інтервалу значень для завдань з високою кореляцією.
Таким чином, завдання Task 6, якими перевірялася сформованість граматичних знань, умінь і навичок абітурієнтів, за своїми психометричними характеристиками є складними, з хорошою розподільною здатністю та високою кореляцією.
«Тест з англійської мови за рівнем складності є оптимальним», - підкреслили в Українському центрі оцінювання якості освіти.
———
Назад